Sök:
 


Handla tryggt och enkelt - Få varan först och betala inom 14 dagar. 25 kr aviavgift. I samarbete med Klarna.

Konto
Samla alla köp med Klarna-konto på en faktura och betala alltid efter leverans. Du kan sedan välja att delbetala månadsvis.

Kontantbetalning
Vid avhämtning kan betalning naturligtvis ske kontant. Efter överenskommelse kan avhämtning ska på kattutställning. I vänsterspalten ser du vilka utställningar vi planerar att åka till.


Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL). Vi säljer inga e-postadresser!



FRAKTKOSTNAD OCH LEVERANS


Frakt

Fraktkostnaden är fast för att underlätta för dig. Den ligger på 39:-, oavsett hur mycket du beställer. Vid ordervärde överstigande 500 kr bjuder vi på fraktkostnaden!

Leveranstid

Vi vet hur tråkigt det är att vänta länge på leveranser när man handlar över internet. Därför prioriterar vi snabba leveranser! Vi strävar efter att du ska ha din vara hos dig 1-3 arbetsdagar efter att pengarna finns hos oss. Vi postar varje dag utom under helger och röda dagar.

Leveranssätt

Vi skickar beställningar med Posten, som brev eller paket (beroende på vikt och storlek). Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.



ÅNGERRÄTT, RETUR OCH REKLAMATION
 

Kattprylar.se följer Konsumentköplagen och Allmänna reklamationsrättens rekommendationer. Vi gör alltid vårt yttersta för att du ska vara nöjd med ditt inköp!

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. Eventuella förpackningar/lappar ska finnas kvar och varan ska packas på liknande sätt som vid leverans. Kontakta oss alltid före en retur. Du står själv för returfrakten (tänk på att den kan bli mer/mindre än vad du betalat för frakten till dig).


Reklamation
Om en vara är trasig eller på något annat sätt inte fungerar vid leverans har du naturligtvis rätt att reklamera den. Vid reklamation, var vänlig kontakta oss på marina@kattprylar.se eller 0733 310 709 med ditt ordernummer så hjälper vi dig!

Returer och reklamationer skickas till:
Kattprylar.se
Ringduvegatan 116
724 70 Västerås 


Skador på paket och ej uthämtade paket

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.


Ej uthämtade försändelser
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (c:a 14 dagar), så fakturerar vi dig 250 kr för vårt arbete med hantering av varorna.



ÖVRIGT

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel, fel i vårt lagersaldo, slutförsäljning samt att bilder inte alltid kan återge varornas exakta utseende och färg.